måndag, september 10

Dagen som gått

Är riktigt nöjd med den här dagen som varit.. jobbade inte längre än till 14 idag och det borde vara så jämt. Man går hem precis när lunch-stressen ebbat ut och folk börjar slåss med en igen för att få några arbetsuppgifter (nåja) Var dessutom ner på ett nytt gym jag bestämt mig för att börja på. Fick en prova på-lektion "så häär placerar du dina händer på maskinen" suck.. men billigt och riktigt bra gym är det! Förutom fräscha maskiner så har de en stor simhall som man får använda alla tider. Stort plus.. det är ju dags igen att träna på allvar, inte sedan i somras under min 4 veckors värnplikt har jag lyft ett vettigt finger. Och baddräkten är redan inhandlad. Fyller man snart 25 så är man kärring och sen jag var liten har jag sett att kärringar har baddräkt så.. logiskt val =)

För övrigt så har nedräkningen börjat! 17 dagar kvar! Vad det gäller kommer snart att avslöjas, ingen blogg utan en följetong! ~Men sjukt nervös är man kan tilläggas~

See ´ya!

Inga kommentarer: