fredag, oktober 19

Freaky Friday

Sitter och smälter dagen, har varit en lång och händelserik dag men orkar inte gå in på alla detaljer här! Oj vad lång bloggen skulle bli.. Men måste bara säga att jag verkligen Älskar pensionärer! De är ivägen, de hör/ser/går dåligt, tycker vi unga är på tok för okunniga -oavsett vad det gäller- och de hänger verkligen inte med i utvecklingen. Idag på jobbet kom en riktigt go gumma in och var ledsen. Hennes tv- apparat var trasig och tvbutiken i vår galleria hade flyttat whereever.. hon visste inte hur hon skulle få tvn lagad -ojoj vad skulle hon Göra?? Jaha, stod och pratade lite om hennes problem och det visade sig att varje gång hon slog på en kanal så Hoppade texten ut ur rutan.. den försvann.. stön! Att förklara widescreen format för en 70+are är inte lätt, jag gjorde några försök men hon ville ändå lämna in tvn. Senare idag blev jag anklagad för att se ut som en 18-åring och därmed inte kunna veta skillnad på gris och nöt.. hade lust att punktera rullatorn men hejdade mig i sista stund. Visst, kunden blev glad och fjäskig när jag lite kaxigt sa att jag var 25 (snart iaf) och minsann jobbat i 7 år och kunde typ allt (jaja bara kunden kniper igen) Det kändes kul att säga, stunden därefter kom 25-årskrisen tillbaka.. men de är ändå goa och jag gillar verkligen att se dem irra runt och vara söta! Haha..

Kollade på Idol, blev lite förvånad över att det var så Dåligt!! med alla dessa bra låtar som bjöds.. Jävla Gathania, du har verkligen slaktat "Umbrella" för mig, tack så mycket för det din falsksjungande, kisande Rihanna Not-look-a-like!
Daniel var inte mer än Ok och de andra var.. helt undermåliga, skärpning! Marie var som vanligt snygg och sjöng lovely..men ta bort allt spackel, blir så trist när de överstylar tjejerna och särskilt på Marie blir det fel.
Ska inte analysera mera, det är en dag imorgon också som jag ser fram emot! Ska bli en trevlig helg! Ja det ska det!

Inga kommentarer: