torsdag, november 29

Operation Julgalan!

Ledig med hundra saker att göra hemma som vanligt. Prio ett på dagens lista var Hitta Kläder Till Julgalan på lördag! Lättare sagt än gjort.. jag vill vara festligt proper och de affärer jag snurrade i idag erbjöd bara nyårsblåsor och gravid-klänningar. Inget jag provade dög faktiskt, riktigt irriterande och att valsa runt på stan utan plan är inte min melodi. Min enda plan b är en klänning som hängt i garderoben ett tag -tror jag använt den nån gång för ett år sen- som passar för ändamålet men känns lite... gammal. Har heller ingen annan chans att kolla på nytt, nu jobbar jag fram till lör kväll. Hmmmmm.. men inte ska man väl sörja för det? Ser tokmycket fram emot kvällen och alla pratar febrilt om det nu på jobbet. Det är trots allt årets event, även fast vår toppenchef alltid ger oss två stora firmafester per år.
Nä, jag lägger mig i ett bad och försöker förtränga dagens shopping-nederlag..
Kram på er!

Inga kommentarer: