måndag, mars 17

Vilken lång helg!
Väldigt sällan jag tycker det, annars springer lediga dagar bort men nu har det varit en del på gång!

Får väl säga grattis till Edsbyn som vann SM, det gjorde min chef glad! Och när han är glad är vi andra glada hehe..

Får väl kommentera schlagern också.. att Perrelli vann behöver man ju inte skämmas för direkt. Men...
Vackra, vackra Sanna skulle såklart tagit hem hela tjottaballongen eftersom hennes låt gav en gåshud! Folkets röst räknas tydligen inte längre.. särskilt inte mina sjuttioelva röster som hon fick.

Det blev oväntad utgång i lördags också, lite halvkul när man är uppklädd för chipskväll och gänget drar vidare.
Hade ju hunnit med ett antal shots så klädvalet var det sista jag oroade mig för då.
Det märktes på vimmelbilderna.. hemska syner!

Men kul hade vi, stod och dansade större delen av kvällen då vi hade hittat schlagergolvet. Vilken kväll! Tack alla för det!

Idag var jag ute i blåsten ett antal timmar för att tillfredsställa syrran och hennes aldrig nöjda vovve.
De kan nog vandra jorden runt bara för sakens skull.. idag nöjde vi oss med att ta några omvägar in mot stan och shopping.
För att ställa allt tillrätta gjorde hon lite senare den godaste lasagne jag ätit på år och dar, så det mesta är förlåtet nu. Sen låg vi som tröga kollin och glodde på Cesar.. en helt underbart, relativt givande dag blev det!

Ser fram emot.. vet inte riktigt. Något väldigt spännande och banbrytande.

Jag har börjat ragga folk till kryssningen i slutet på april iaf, har äntligen hittat ett datum som verkar passa för de flesta. Lite väl långt fram för att längta till än bara.

Går och lägger mig istället.. ska drömma om alla påskägg och fjädrar som översvämmar min arbetsplats.

Kram så länge!

Inga kommentarer: