torsdag, april 17

GrillPremiär

Vaknade av att solen bländade mig totalt "imorse", stapplade upp och kollade på termometern. 21+ !!
Ringde och efterlyste syrran, glass var det enda jag kunde tänka på..

Så vi var ut och promenerade i solen bra tag med Herr C, njöt av våren och gick igenom helgens planer. Var en underbart härlig dag att glida runt och bara titta på folk..
Hon hade på förmiddagen varit in i stan och klippt av minst två decimeter hår.
Innan klippningen kunde hon lätt gå runt topless utan att man skulle märkt nåt, men det blev snyggt efteråt såklart!
Har alltid varit lite smått avis på hennes tjocka långa hårman, (och hennes långa, feta ögonfransar-typiskt brevbärarbarn) Har många gånger påpekat hennes pyttelilla uppnäsa som inte kommer från nån sida av familjen. Hhhmmmmmm...

Efter ett tag kom vi på att vi såklart måste grilla en dag som är såhär skön!
Så efter en del förberedelser och Erik som grillmästare satt vi och njöt av grillad fläskfilé med bl a fetostfyllning, pommes och sallad!
Åt så vi storknade, konversationen dog totalt.
Men efter att ha suttit och jäst som tre fyllon efter maten kom vi på att vi ville ha mer glass!
Ner till affären och köpte sex glassar.. fick en konstig blick av kassörskan såklart.

Jobbjobb i helgen då.. ska hålla handen åt en praktikant dessutom. Får se om jag tänker vara snälla eller stränga handledaren.

Sedan i vanlig ordning ska vi träffas och ha lite kul på lördag kväll, kaaaanske följer jag med ut också. Det börjar rycka i dansnerven.. så fort det blir ljust och varmt ute får jag ett sånt festbegär! Like it alooot!

Satt och fnissade lite åt Linda Rosings blogg förut, hon är verkligen så som man trott!
Ytlig, positiv, flamsig, lite blåst och rätt snäll!
Klarade inte av att läsa så långt i bloggen med alla hennes felstavningar och det sunkiga mellanstadie-språket. Dissar inte bloggen nu bara för det men.. inget för mig bara.


Nu blir det något annat!
Håller på att försöka bryta mina datavanor, kämpar på..ni killar snackar om att vara förkyld!

Kram så länge!

Inga kommentarer: