måndag, april 28

Hej igen!

Tillbaka efter en lång helg!
Och det blev ändringar i planerna- som vanligt.

Sitter nu mest och försöker stilla värken i mina ben..
Har varit på en tvåtimmars runda med syrran, kom fram i stan och var där och shoppade en bra stund. Dök ner i solariet och sen direkt hem.

Nu snart ska jag nämligen bli bjuden på måndagsmiddag hos kära syster.
Så går det när herrsambon är borta över kvällen, då får man ställa upp som matsällskap hehe

Imorse var jag ner och hämtade Elsas nya bur, den är minst tre gånger så stor som den gamla! Och den gamla hade ju ändå tre plan..
Egentligen ska man inte ruffa runt med dem små liven såpass tidigt på dan pga deras dygnsrytm (men min skiter dem i..)
Jag kunde inte hålla mig utan puttade ner henne lite försiktigt i den nya buren.
Hon har rör och fanskap runtom i hela buren så nu kan hon hålla sig sysselsatt hela tiden!
Och hon verkar gilla det också, det är bra fart på henne fortfarande.



Ska gå och stretcha kroppen ordentligt känner jag, det behövs!

Och självklart har jag inte ont enbart för en liten promenads skull..
Igår var jag ut i skogen och joggade min runda, gjorde de hemska utfallen i för många set. Det kändes då och det har känts i stort sett hela dan idag.
Det är bra, för då märker man att man har gjort något. -men visst fan värker det

Berättar mer om helgen sen, nu blir det middag!

Inga kommentarer: