tisdag, april 29

Kvalborg

.. och jag är så sjukt trött efter den här långa dagen-före- dan.

Jobbade faktiskt över idag, det blev ett 12-timmars pass utan dess like. Folk är galna i mat, ost och oss!
Morgondagen lär inte vara något undantag, fast då är det ett tusental fyllon i stan istället. Kidnappa mig!

Som tur är ska det vara 20+ även imorgon, så den här gången behöver ingen picknicka inne i gallerian för att skydda sig från regnet..
Halvnakna supskallar som ligger på vårt golv och leker kurragömma under mattorna är bara inte en schysst syn. För oss som inte får ha lika kul alltså.

För mig blir det en lugn grillning- max. Om jag inte är så trött att jag t o m bangar den, ska orka jobba torsdag också!
Tog på mig 1a maj så jag slipper söndag, åker som sagt bort en skvätt i helgen..

Ni anar inte hur mycket jag längtar.. att få se Uppsala krympa i solnedgången när jag guppar mot Muminlandet =)

Nu ska jag vila lite med en massa vindruvor och viol-godis!




Ha en trevlig Valborg!

Inga kommentarer: