fredag, april 4

Lugna gatan

Har en skön fredagkväll, inga skandaler på milslång väg. Saknar det icke!
Sitter och väntar på att mina arbetskläder ska bli rena, i helgen blir det mycket jobb! Tjohej.

Det är märkligt, jag har sjukt många jobbplagg men ändå aldrig något att ha på mig..
att ha gråsvart kostym tar inte fram det feminina i en heller! Och det är de enda färgerna vi rör oss i.. den röda scarfen vi blev lovade uteblev snopet nog.

Jaja, satt och kollade in Så ska det låta för allra första gången nånsin!
Den enda anledningen var Linda Bengtzing, hon får det mesta att glöda när hon är framme.
Men oj, istället fastnade jag för elviskillen Brolle Jr.
Vilken charm, vilken röst, vilka ögon!!

Jag har aldrig klarat av att titta på honom tidigare eftersom han har sån fjantfrisyr, jag fattar inte grejen med luggen som ligger och korvar sig åt olika håll.
Idag var inget undantag, men på något sätt sket jag i det fullständigt. När han darrade på underläppen och sjöng "Only You" var jag i himlen. Haha!
Nog spratt en och annan pensionär till också, jag kan inte tänka mig nåt annat.
Det blir jag mot pensionärerna med andra ord..

I onsdags hade vi det lååånga mötet med alla deli-anställda. Vi öppnade vår helt nya manuella ostdisk igår och det tog sjukt lång tid att jobba in sortimentet.
Fast det jobbar jag med fortfarande!
Båda dagarna har vi fått så otroligt positiv respons från kunderna och jag älskar det här sättet att jobba på! Lite skräckblandad förtjusning men att jobba med nåt helt nytt ger sjukt skön kick.
Ska på 25-årskalas imorgon och det är väl det enda speciella som händer i helgen förutom jobb.

Håller iaf på att planera in en semesterresa i september, jag hoppas det blir av!
I så fall blir det två sköna veckor på en varm plats
- och det bästa av allt= det är ingen charterresa! Jag är så less på charter, har man varit på några så förstår man varför.
Vi har till 99% bestämt oss för vart vi ska, men det ska funka praktiskt också.
Längtar dit!!

Ska väl titta till mina tråkiga kläder så länge..

Kram och trevlig helg!

Inga kommentarer: