måndag, april 14

Resfeber!

Har suttit ikväll och slipat lite mer på planerna inför semestern.

Nu har vi bestämt resemålet och det blir Florida!!
Efter mycket pussel fram och tillbaka- och övertalande- så har vi äntligen lagt fram en rutt som skulle funka.
Fast vi är långtifrån klara med detaljerna, det finns sjukt mycket att se och uppleva.
Ska åka upp till Sundsvall om ett par veckor med en Måste se-lista, så vi kan sålla av lite. Planen är att köpa flygbiljett och försöka beta av Orlando-Miami på två veckor.
Kommer bli svettigt!

Om tre veckor hoppar ett litet gäng på en stor båt och ska ha en sjuhelsikes kul kväll! Ser jag också väldigt mycket fram emot, man får fylla på förrådet och komma ifrån stan ett tag.
Kan aldrig blir fel!
Om man inte möter konstiga finnar/boråsare förstås! Vi har egentligen inte återhämtat oss från den förra resan.. Tina har aldrig retat mig så mycket.

Har f ö haft en ledig dag, inte gjort alltför många knop som vanligt. Pysslade med lite nyinköpta plantor på balkongen och känner mig som en husfru utan dess like.

Snart börjar jag väl prata med katten och sätter upp arga anonyma lappar i tvättstugan.

Nä, nu är det nog.. sov gott så länge! Jag kommer inte få en blund med allt roligt på gång att tänka på!

Kramkram!

Inga kommentarer: