tisdag, maj 27

Hupp

Första dan på jobbet efter långledigt. Vad ska man säga?

Det är inte långt kvar till semestern i alla fall.

Det kryllar av bullriga byggkarlar som är ivägen Hela tiden- och de tycker exakt lika om oss.
Men jag måste ge dem att det blir grymt fräscht i vår redan fina butik.
Huvudvärken efter deras diverse borrmaskiner sitter i än ikväll.. alltid kan man klaga på nåt! =)

Har haft en rätt kul helg-
pappa fyllde år i lördags och mamma fick en blomma på sin egna lilla dag.
Var mysigt att hinna träffa sina föräldrar som omväxling!

Sen har jag sovit vansinnigt lite.. på fyra dar blev det max sex timmar.

Föreslog för Tina att jag kunde vara chaufför lördag kväll för att spara lite på krafterna- men hon slog bakut totalt!

Fram kom baginboxen och hon har nog aldrig varit så generös med godsakerna som då.
Trötta jag fick en helkväll med mycket sudd och som varade fram till 8 på morgonen.

Mina söndagsplaner startade igen kl 12- tack för det Tina!

Har en lugn vecka framför mig- jobbmöte och lite födelsedagsfräs och lite Sthlm.
Ser fram emot roliga planer lite längre fram, håller på att planera så gott jag hinner.
Mer om det senare!

Vilken märklig resumé det blev, så går det när man ska dra ihop helgen långt efter den har slutat.

Hörs!!

1 kommentar:

Henrik sa...

Såg du inte Veronica Maggo??