söndag, juni 29

Bortom gränserna av bekvämlighet

Landade nyss i min blåa fåtölj och det känns så SKÖNT!
Att få sitta, vara hemma, drickandes en god mjölkdrink och vara klar med mina bestyr.
Det har jag längtat efter sen jag kom till jobbet imorse =)

Drog som sagt ner till Sthlm igår kväll för att hälsa på Anna.
Vi bestämde oss för att gå ut och festa loss på nåt kul ställe i huvudstan och ingen av oss har särskilt bra koll på utbudet
-eller snarare vart utbudet låg.
Så vi for runt på Stureplan av alla ställen, hittade några märkliga hak där men otroligt få dansgolv. Det var ingen överdrift att bratsen samlas i de krokarna, liiiite malplacerad var man helt klart!
Kändisspotting blev det såklart också, jag fick en bra dos av min urfåniga kändisnoja.
Men jag Måste verkligen träna på mitt pokerfejs, det ser ut som jag vunnit högsta vinsten varje gång jag känner igen nån tvprofil. Haha..

Tack Anna för utekvällen!

Nu har vi även smidit lite roligare planer längre fram, tanterna ska nämligen på festival!
Det blir sista helgen på min semester, alltså inte förrän i augusti men längtar redan!

Det blev inte så värst sent igårnatt (halv fyra?), men hann ändå bara sova tre timmar innan man skulle tillbaka till Uppsala.
Hade adrenalinkick och mycket energi ända fram till 16, då försvann lusten att stå upprätt.
Det blev en lång jobbkväll, så jag myser extra mycket över att jag är ledig imorgon!
Då ska jag ner till frissan och äntligen göra nåt vettigt av den här kalufsen.. det är typ alla planer jag har imorgon.

Kanske kommer det nån bild senare som visar vår kväll, jag har fått höra att jag behöver fler bilder på den här sidan ;)

Kram så länge!!

Inga kommentarer: