torsdag, juni 26

Muppar finns det överallt

Var med om något mycket märkligt nu när jag var ute och rörde på mig i skogen.
Hade laddat med skön musik som skulle tagga igång mig, men det var nån karl som gick bakom mig en bra bit in i skogen så jag ville inte slå på musiken förrän han försvann.
Efter att ha svängt in på en liten stig där jag räknat med bli ensam, märker jag däremot att han följer efter och helt plötsligt är Väldigt nära bakom mig.

Jag väljer att jogga iväg för att bli av med honom då han börjar ropa efter mig!
Stannar lite tveksamt för att se vad han vill.. han sa att han behövde fråga en sak bara när han närmar sig.
Jaha?
När han kommit fram utan att säga något vräkte jag ur mig nåt irriterat om vad han ville.
"Ja jo, jag undrade hur man tar sig till centrum?"

En otroligt idiotisk fråga, vägen ledde nämligen Från stan och det sa jag med en vägledning hur han skulle gå tillbaka.
Han lyssnar halvt och vill tacka mig med en kram då jag blir skitarg och ber han gå därifrån. Det gör han faktiskt, lommar bara iväg utan att säga något mer.

Väldigt skumt som sagt. Blev inte ett dugg rädd för muppen, hade bara lust att klappa till honom. Han kanske märkte det, hehe.
När jag kom tillbaka från rundan såg jag att han var kvar vid skogsgläntan..
hoppas verkligen att han inte har planerat nåt dumt!

För att gå över till roligare saker.. mina lördagsplaner ljusnade!
Anna kommer ner så vi ska till Sthlm och ha oss en festkväll på lördag.
Något att se fram emot, helt absolut!

Nu ska jag sova, det är en lång dag imorgon med.

Kram på er alla! Förutom muppen!!!

Inga kommentarer: