måndag, juli 28

Tänk er känslan att vakna kl 4 på morgonen av att åskan slår ner över huvudet på dig.

Jag har haft nervfel under morgonen efter det..
fick så lov att kasta mig upp ur sängen för att dra ut och slå av diverse saker i lägenheten. Förvirrad och lite halvt panikslagen..
Sedan var det bara att lägga sig och bli vaggad av mullret med en ynklig Lucas på mig.

Nåväl, dagen har inte varit svalare för det. Trots att jag är ute så mycket jag orkar så blir jag fasen inte brunare för det.
Får ju ingen färg!
Dumma tyskgener säger jag bara.. jag har då aldrig sett en gräddigt solbrun tysk nångång.

Har försökt packa iordning inför Sundsvallsresan, men ju mer jag petar ju mer saker ligger huller om buller öööverallt.
Har väl med att göra att jag inte fattar vad jag ska packa + att jag inte är ett dugg motiverad att organisera. Såna saker är kämpiga under semestern...
Jag insåg att jag har i stort sett En heldag att spendera med familj/vänner innan vi åker vidare på torsdag.
Av fem dagar får jag en.. fasen.

Ska ta tag i röran nu istället, behövde en liten paus.
En gnällpaus tydligen.
Vore ju lite trist om bloggen blev ett gnällforum så jag ska försöka skärpa mig!
Hoppas ni gillar mig ändå fast jag muttrar ibland =)

Kram på er och akta er för åskan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk på att de är ju bra om du får lite färg inför USA resan så man slipper akta sig för solen jag som bara kan bli brun. Om du behöver packningstips får du höra av dig jag är kungen av packning