lördag, januari 31

Fick frågan
När blev du en hurtbulle egentligen?
igår.

Efter dagens promenad är svaret att jag antagligen börjat förvandlingen redan.
20 188 steg vardera blev det när vi gick in till stan, sörplade på en kaffe och vände tillbaka.

Framme lagom till mörkret och middag. Min tillfälliga köksslav har lovat mig bananpannkaka som jag nu ivrigt sitter och väntar på. Vrålhungrig, frusen och rätt okreativ... är latare än aldrig förr.
Jag skyller på att skolan sätter igång på allvar nästa vecka, plus nya arbetstider och inväntande besked ang min antagning.

Usch, hatar att vänta på något som kan gå hur som helst.. har lite svårt att förbereda mig på det värsta- om jag inte kommer in på skolan går jag in i apati.
Då träffar jag ingen annan människa förrän till sommaren. Känns så nu iaf...

Jag har helgen på mig att lägga upp en plan b, som jag förhoppningsvis kan äta och spotta ut till veckan.


Nu blir det en lika slö kväll som igår och dagen innan det, och dagen innan det..
antagligen blir det en slö morgondag som får kompensera för denna... aktiva.. dag.


Hoppas ni har en bra helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var bananpannkakan god?

Anonym sa...

klart! det var ju jag som gjorde den:)

Anonym sa...

Den var superb! Ska försöka lirka fram fler...