söndag, september 20

Rådlös

Efter den här helgen i Uppsala står det klart för mig att
-inte nog med att det gnällts och gnisslats mycket iom uthyrningen av lägenheten
- min katt har tydligen inte varit närvarande i den senaste månaden.

Anledningen?

Det har flyttat in TVÅ andra katter dit, varav en äldre han(inne)katt som verkligen inte dragit jämnt med min Lucas.

Vad är det för fel på folk??!?

Ett tydligt fodervärdskontrakt mellan mig och andrahandsparten skrevs, detta har inte efterföljts på en endaste punkt vilket resulterar i att jag planlöst söker min katt överallt i områdena, på nätet samt förhör grannarna.

Någon som hjälpt till?
Nope.


Börjar bli rätt frustrerad.
Hittade en internetsida som innehöll upphittade katter, jag bläddrade flera sidor och efter 10 min hade jag ändå inte nått längre bak än augusti..

Imorgon bitti åker jag till Sundsvall vilket är än mer frustrerande, men tro mig!
Innan helgen är jag nere i Uppsala igen och kommer fortsätta göra livet surt för dessa idioter.
Ord kan inte uttrycka hur arg jag är just nu.

1 kommentar:

Henrik sa...

Men vilka idioter!!!!!!!!!! Önskar jag kunde rejsa till Uppasla och hjälpa dig leta efter Lucas!!! Fyfaaan alltså, hoppas för deras skull att han är OK annars jävlar!!!!