fredag, januari 8

Dagar av vila

Jag har haft några sköna dagar efter helgen med mycket sömn.
Tror jag fått nåt i kroppen eftersom jag inte orkat göra nåt fysiskt ansträngande- det lilla jag gör nuförtiden.
Men det var bra tajming då köldknäppen kom med besked även här.
Överallt har folk delat sina temperaturer med varann (hehe) och burrat ihop sig för att inte frysa ihjäl inomhus.
Jag har mina nyinköpta storsockar med tofsar på! Verkligen hett, Thomas är väldigt överseende =P

Var och såg Sherlock Holmes tidigare i veckan. Rekommenderas!
Bio-året börjar starkt, ska minsann ta mig några vändor till på biografen. Som den filmnörd man är.

Ikväll blir det innebandymatch och i helgen träffa folk jag inte sett på ett tag.
Hm.

Ska nog börja dagen, mitt kaffe är slut.

Trevlig vinterdag på er!


haha! aahhh..

Inga kommentarer: