fredag, januari 15

Håglös?

Sitter och äter gröt. Försöker ruska igång mig men kroppen stretar emot.
Har svårt att sova igen och kan ligga vaken en hel natt och vrida runt runt runt.. i längden irriterande och oförståeligt.
För på dagarna är jag igång något sånär och gör saker. Pluggar, rör på mig och försöker byta miljö några timmar.
Tvättade kl 7 imorse, har ni hört, va?

Igår rände jag på birsta med Tina, inte en kotte var där och det var en trevlig omväxling. Folkträngsel är drygt, särskilt som de andra har lika lite tålamod att trängas som jag.
På det sättet är det skönt att julen är slut. Å det andra har vardagen rullat igång och alla är upptagna på sitt eget håll.

Att vara ledig är inte lika kul ensam. Blä.

Ikväll blir det poker och öl.. imorgon hockey.
?Håller jag på att förvandlas till en karl?

Har hoppat bloggandet de senaste dagarna, har ärligt inte gjort något sensationellt heller så ni missar inget.

Nu ska jag trycka i mig gröten och ta på mig pokerkläderna. Men jag är så trött, så trött..

1 kommentar:

Anonym sa...

Det måste vara jobbigt att vara dig, ingen som kan underhålla dig och helt själv alla dagar...

Stackars!