torsdag, mars 4

På väg mot nya mål!
Inte så nya, jag ska tillbaka till Sundsvall och spendera helgen där med gubben min och familjen.
Flyget lyfter 8.20 och det gjorde att jag klev upp strax innan 5 imorse för att orka göra mig iordning. Thomas lovade att väcka mig, men inte kom det något samtal där inte!
Så jag funderar på att "glömma" väcka honom igen kl 8 =)
Fast det betyder iofs att jag inte har någon väntande skjuts när jag landar på midlanda, så jag får väl ringa honom då... grr! ;)

Stod och försökte sminka mig, men mina ögonbryn spretar om morgnarna åt alla håll.
Helt omöjligt att försöka få dem att dra fint horisontellt, jag tror jag sover på pannan??
I alla fall så fick jag den lysande idén att TOPPA ögonbrynen istället för att försöka noppa iordning dem.
Helt sjukt bra resultat, varför har jag inte tänkt på det förr?


Oj, klockan är mycket och jag ska bege mig till spårvagnen.

Trevlig torsdag så länge!

Inga kommentarer: