söndag, mars 7

Shutter Island

Hemma efter en biokväll som fick avsluta veckan.
Filmen vi såg var sjukt seg och inte alls så bra som jag förväntat mig (visste att jag skulle lurat Thomas att se Alice i underlandet =)

Jag var som sagt otroligt och märkligt pigg imorse, innan grabbarna hunnit kliva upp hade jag diskat och röjt lägenheten. Åt upp det jag hittade i kylskåpet och fick roa mig själv bäst jag kunde.

Väl uppe ordnade vi med mat och slog på en film, de var pigga och mätta medans min kropp kom ikapp mig och jag tvärslocknade.
Mellan 16 och 20 var jag okontaktbar, sedan fick Thomas börja ruska igång mig så vi kom iväg på den planerade bion..
Pga mina grusiga ögon kan jag ha dragit ner filmens betyg, men jag var inte ensam om att tycka så åtminstone.

Imorgon blir det skoteråkning!
Nu behöver jag däremot sova lite, nån har bokat tvättid klockan 7 och tvingar upp mig som sällskap.

Natti på er...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klockan är nu 09:49 och det där sällskapet jag skulle få lyste minsann med sin frånvaro... Men du är åtminstone söt när du sover :)

Verra sa...

Haha oops =)

Anonym sa...

bra start