fredag, mars 26

Våffeldagen

Det gick fort idag!
Efter en lite för lång sovmorgon (min väckning försov sig) klev jag upp och gjorde ärenden lite här och där.
Har packat väskan, känt av det vackra vädret utomhus bra länge och spenderat kvällen i vasastan.
Där satt vi flera stycken (så gott vi fick plats i alla fall!) och mumsade våfflor med grädde på.
När det började sina varvade vi varandra i köket med att göra nya =)



Kvällen tog slut på tok för fort.. jag bokstavligen rullade hemöver i min sockerdimma och kom hem till en tyst och kall lägenhet.
Kul..

Min spotify tuggar i stort sett samma musik, men jag är aldrig nöjd med listan när jag ska blogga.
Det enda som funkar för mig är Melissa Horn, när jag hör henne sjunga knattrar det för fullt!
Märkligt, jag lessnar aldrig på den rösten..

Nåja, Thomas fyller gammgubbe imorgon (idag!), så jag ska se till att fira honom ordentligt- flyger upp imorgon eftermiddag och det blir fest hela kvällen =)

~Tack för mig~

Inga kommentarer: