onsdag, april 14

Idag var en lång dag.
Först och främst för att Thomas och jag låg och pratade från igårkväll till 6.30 imorse.
Han valde att knoppa in några timmar på morgonkvisten, men jag som hade tvättstuga stannade uppe.
Pigg var jag också!
Gick igenom garderoberna för vårkläder, började packa stora väskan inför Sundsvallsresan och röjde allt som skulle tvättas.
Nu hänger det kläder, filtar, jackor runtom lägenheten och luktar gott!

Hämtade även ut en ny leksak idag!
Min c902a överlevde dryga fyra månader efter att ha ramlat i toan, men nu fick det vara nog. Hade jag inte tappat den i golvet för några veckor sen (...) så hade den idag fortfarande funkat felfritt!

Men som sagt.. RIP lilla platta telefon. Min garanti täckte inte fuktskador (- Va, är den fuktskadad? Sa jag i affären..) så jag fick plocka ut en ny =)

I alla fall, detta är min nya kompis;


En svart Iphone 32gb

Den är hal som en ål och jag måste erkänna... jag var tvungen att googla fram hur man sätter i simkortet! Hmm..
Men efter att ha installerat, synkat och lärt känna den under dagen så måste jag säga att jag är väldigt nöjd!
En riktig leksak är det som roade mig mycket- fram tills Thomas helt plötsligt ringde mig och jag inte visste vart jag skulle ha örat. Hehe

Hann gå ut på en skön promenad i förmiddags också, det är otroligt varmt härnere nu.
Jag går utan jacka men med tjockhalsduken på så jag blir frisk nångång.

På fredag reser jag upp till Sundsvall och firar sista april där. Alltid när jag reser upp glömmer jag packa nåt (oftast flera saker) så nu är packningen i stort sett klar. Så har jag dryga dygnet att komma på vad jag glömt.

Äter min första lagade måltid för dagen, ser på Van Helsing och tycker jag har gjort mitt för idag.
Sov några timmar på eftermiddagen och snart tänkte jag fortsätta på den banan.
Äntligen är jag jättetrött rätt tid på dygnet!


Tack och hej från lilla mig

Inga kommentarer: