fredag, maj 7

Sovmorgonen var ställd till 12 imorse- såg verkligen fram emot att sova!
Klockan 8 tyckte dock någon det var riktigt smart att börja borra i väggen.
Skitkul!

Vi blev vansinniga vid 11 men envisades med att försöka sova liiite till..
Njae. Grinig och sömnig klev man upp och var förbannan på världen.

Drog iväg och simmade istället och det gjorde susen. Humöret lättade upp av att få lite friskt klorvatten i näsan. Tränade med en tyngd runt benen idag, så jag gjorde flera varv användandes bara armarna.
Sjukt jobbigt!

Av någon anledning möter jag alltid folk "från förr" på det stället. Jo, det är lilla Timrå men jag blir lika förvånad varje gång =)

Efter simningen åkte vi och hämtade en övergiven Chrysler som ska snyggas till. Jag blev kär direkt för den var så fin. Svart... men rätt så rostig och bensintanken hängde fritt och farligt löst därnere.
Jag åkte bakom Thomas på motorvägen när han körde den till mekar-nisse.
Satt toknervös och stirrade på bilen ifall något skulle hända, men det erkänner jag inte för honom såklart!

Jaa, vi väntar på besked angående jobb och imorgon verkar bli dagen D.
Så vi ska förbereda med gravöl eller möjligtvis firar-vin.
Jag anar att det blir blött i vilket fall som helst =)

Nu är det sena natten och jag har spöat gubben i beta fler gånger än jag kan räkna. Vilket betyder att jag är nöjd och trött, samt fått honom lagom less. Hähä

Tjing!

1 kommentar:

Thomas sa...

Troligt att du vinner över mig... Finns ju inte en sportkepa, och dom gånger du vinner så lägger du fuskord i början...