måndag, juni 28

Måndag kväll! Jag är nöjd äver att komma igång med vardagen igen med massa saker inplanerade.
Det enda tråkiga är att jag dubbelbokat mig på är Gatufesten nästa vecka.
Då onsdagen är gratis hade jag redan tänkt gå med Thomas mfl och insåg då inte att jag tagit på mig jobb.
Synd!

Men helgen då..
Vi avrundade midsommarhelgen med att spela lite minigolf och sedan bjuda in oss på grillning hos svärföräldrarna. Det var sjukt gott... vi satt där i flera timmar och surrade på, ända tills solen inte värmde oss längre och tröttheten var påtaglig.

Midsommar har varit väldigt trevlig, trots lite regn och massa blåst. Vi har tagit dagarna som dem kommit och haft en riktig mañana-helg. Slöfockar!

Idag har vi flyttpackat klart och imorgon drar vi möbler och prylar till nya lyan. Jag tror (nej jag vet!) att vi kommer stormtrivas där även fast vi bara bor där temporärt. Det beror på vilken stad vi får jobb i och i nuläget lutar det åt Umeå, Västerås, Malmö eller- Sundsvall.
Det gäller att vara flexibel.

Sedan är det en massa strul med min adress som skapar irritation- bor man på en adress, skriven på en annan och eftersänder posten till en tredje så är man inte poppis alla gånger. Tur man slipper det snart!


Jag har proppat i mig jordgubbar med glass, så mycket att jag nästan känner gubbarna i halsen.
Det blir en tidig kväll, imorgon börjar det roliga!
Då ska jag ta en massa bilder på lyan- innan vi börjar belamra den med saker!


Peace out!


vy vid Sidsjön tidigare idag

Inga kommentarer: