söndag, augusti 8

Inception

Sista minuterna tickar ner denna söndag kväll och jag har gjort min sjätte arbetsdag.

Gubben min har varit jätteduktig, som inte bara jobbat sin första vecka på nya jobbet utan även nattetid hela helgen så vi får lite extra klirr i kassan.

Vi avrundade vårt duktiga slit med att gå på bio ikväll. Filmen var uppfriskande smart och vilken härlig skillnad det är att sitta i en biosalong utan surr.
Alla i salen var hänförda och så inne i filmen att inte ett ljud, prassel, mobilplingande eller ens ett hostande hördes.
Precis som förr i tiden.


Imorgon är jag ledig, så jag skjutsar iväg Thomas till jobbet (kl 7.30 snark!) för att fara iväg på mina egna tusen ärenden sedan.
Jag ska till stallet imorgon och träffa pållen som jag ska hjälpa till med under hösten.
Ser verkligen fram emot att bli lite skitig under naglarna igen!
Särskilt nu när jag kommit in i en säkrare period av min graviditet.

Tog en bild av magen tidigare idag- nu ska allt dokumenteras! Haha



V. 13+4

Nu kliar det i ögonen, dags att ge upp denna långa dag.
Kram!

2 kommentarer:

Nomad sa...

En liten knubbismage :)

Anonym sa...

Äntligen bloggas det som det ska ;)Nu kan väl fru erkänna att det syns =)/ Linda