torsdag, augusti 5

Tidigt

Klockan är strax efter 8 på morgonen och jag fikar min frukost framför datorn idag.
Skjutsade Thomas till jobbet för en halvtimme sen och är alldeles för pigg för att mula ner mig i sängen med min härliga bok. Som jag somnade till igår kväll.. =)

Jaa ledigt idag blev det inte direkt. Tog på mig kvällspass och innan dess ska vi på visning för tre lägenheter. Börjar tröttna lite på visningar, mestadels för att stressen inför en flytt senast 1 sept känns av och delvis för att vi inte hittat ett boende vi gillar.
Är lite rädd för att vi måste trycka in oss nånstans där vi inte trivs och då betyder det en flytt Igen när vi hittar nåt annat. Det är det jag vill undvika.

Men jag överlåter områdes-valet till Thomas, de enda gatorna jag hittar ställen på är ökända områden och lodarställen- så mycket känner jag mitt Sundsvall tydligen =)

Ska ner på stan så fort de öppnar, sedan hinner jag nog lata mig ett par timmar innan det är dags att dra.

Min plan är att dra med Thomas på Timråland i helgen, DET kan bli intressant att se om jag lyckas.

Trevlig torsdag!


1 kommentar:

Nomad sa...

Trevlig torsdag på dig med! :)