onsdag, oktober 6

Jag är precis hemkommen från ett kvällspass på jobbet, rätt så pigg och med nyinköpta grillade revben som vi ska tugga på i soffan ikväll.
Thomas kommer bli glad =)

Det som oroar mig dock är att jag ikväll, när vi gjorde klar kvällsrutinerna på jobbet gick rakt in i dörrkanten med kassalådan- lådkanten trycktes in i min mage uppe vid revbenen riktigt hårt och jag tappade luften ordentligt.
Jaaa... jag hade lite bråttom och susade fort in i den..

Känner fortfarande av det, plus att jag känner att bebisen flyttat sig helt och hållet till andra sidan magen! Det blir.. lite snedtungt för mig.
Men hoppas innerligt att jag inte gjort någon större tabbe!
Nojig kommer jag nog vara ett litet tag framöver, fram tills att jag känner att jag inte behöver spy i alla fall.
Usch.

Jaja, jag har märkt att min gravid-uppdatering inte varit som den ska, särskilt inte de senaste två veckorna. Idag gick jag in i vecka 22 och det är en konstig känsla att mer än halva tiden redan gått (nåja, vi får se hur det blir med den saken!)

Jag planerar en överraskning för Thomas, en resa utöver det och fixar planerna inför jul.
Har dessutom äntligen beställt en vinterjacka som jag hoppas kommer sitta bra och den kommer nästa vecka.
Det är inte lätt att växa, det ska ni veta! =)

Nu är min gubb-plutt hemma så jag tackar för mig.

Pling!

Inga kommentarer: