måndag, oktober 4

Kanelbullens Dag

För att inte glömma bort att det är Internationella Barndagen idag också.
Läste det imorse i almanackan som hänger i stallet.. grym koll =)

Har hunnit rida efter att ha lämnat gubben på jobbet. Vi tog en timmes sovmorgon vilket gör att jag fortfarande efter stallpyssel är pigg och glad. Härligt!
Järntabletterna måste ha kickat in =)

Försöker ladda för jobb i eftermiddag, men det tar emot lite. Vet inte ens varför, det är alltid roligt att vara där väl på plats- kanske det ska tryta lite i en innan man åker iväg?

Mmm, hade tänkte baka bullar men det vetefan om jag hinner. Jäsning, vad är grejen med det??
Sånt har jag inte tid med!

Om jag köper några megabullar på macken sen och bjuder Thomas på, så kommer han bli stolt och jätteglad... jaa så får det bli.


Vi var iväg på gåbingo igår för första gången. Fick även sällskap av Linda och Thomas mamma =)
Det var väldigt skönt att komma ut (även för en stund) och sen dricka gokaffe inne i korpen-stugan för att avrunda promenaden.
Gillar hösten, särskilt att komma ut i skogen och gå sig varm i kyligt väder.
När man väl kommer hem varvar man ner på ett helt annat sätt och sover bättre!

Nog om det, jag ska skutta runt lite härhemma i min egen takt innan det blir dags att fara på jobbet (suck).

Trevlig bulldag på er!!

Inga kommentarer: