onsdag, oktober 27

Tanter och hundar är en Dålig kombo

Tittar på Grannfejden och därav rubriken..
Envisa, trångsynta tanter som tjurar mer än den trotsigaste treåringen. Som dessutom ska göra gemensamma hund-övningar med tanter de ogillar, hundar de inte kan hålla och programledare som försöker peppa det tjafsiga gänget.
Aarghh.

Jobbade måndag kväll, personalmötet satte igång när vi stängt butiken... det betydde att jag kom hem närmare midnatt.
Åh, så trött jag var.
Fick ett samtal om katten Benny den kvällen, som jag hämtade på djuraffären dagen efter. Vädret är ett riktigt inomhusväder, så vi har myst ihop. Innan Bennys ägare kom idag hann jag ta en tur på birsta med mamma, en tur som tog 3,5 timmar =)

Ja, chefen ringer lite då och då för att fylla på med tider åt mig- vilket gör att jag från imorgon jobbar en vecka i sträck. =)
Planerar in saker med Thomas som ska bli kul för oss båda- och ikväll innan han åkte på träning droppade han att jag ska få en överraskning när han kommer hem.
Det blev plötsligt en lång väntan, haha.
Kom hem då gubbajäkel =P

Nu ska jag kliva bort från datorn, så adjö för nu!

1 kommentar:

Anna sa...

Vad fick då du av "gubbajäkeln"?! ;) Roligt att läsa om magen och tycker att det är dags för en fika snart igen! :) Kram på dig