söndag, november 28

Första advent

Julskyltningen idag var kylig!
-15 fick våra ben att bli frostiga efter några minuter. Efter 40 minuter var vi nöjda, haha.
Vi fick med oss lite gott därifrån och varm glögg till mig =)

Dagen i övrigt har varit stressig, milt sagt. Vi tittade in lite snabbt på barnkalas, gjorde några ärenden till och helt plötsligt skulle Thomas åka och jag börja jobba.
Sämst.

Jobbet i sig gick fort idag, så där har jag inget att klaga på. Nu är jag ledig i två dar innan det är dags att sätta sig på tåget till Karlstad!
Längtar efter miljöombyte, så det drar i kroppen.

Det tråkiga som händer nästa vecka är att pållen jag ridit och pysslat med sedan augusti går på slakt på onsdag. Tidsbrist och annat gör att de inte kan behålla honom och det är synd på en så fin häst.
Ska åka till stallet på tisdag och klappa honom en sista gång.
Fina Oke =(

Imorgon riktar jag in på mig på en lång sovmorgon, helst så lång att man får dåligt samvete när man vaknar. Känner mig supertrött efter en hektisk helg, så det blir nattning så fort jag pratat med Thomas en sista gång.
Han är framme i Karlstad när som helst nu =)

Hoppas ni haft en trevlig första advent och en mysig dag i kylan!



första ljuset =)

Inga kommentarer: