söndag, november 21

Gräsänka

Gubben åkte för en timme sen och nu faller mörkret.
Kan inte vara kul att sitta i bilen i 6 timmar neröver Sverige, jag krävde täta rapporter av honom =)

Vi stapplade upp vid 10 idag, fattar inte varför vi är så trötta jämt.
Gårdagen var iaf trevlig, Timrå vann hockeyn och vi träffade känt folk på plats i arenan som vi surrade loss med.
Efteråt drog vi ut till Bergeforsen och var social med diverse festfolk som skulle bubbla, basta och öla kvällen ut.
Vi blev sömniga efter nån timme.. drog istället bort till Max och köpte snaskmat som vi bullade ner oss i sängen med =)

Det var så skönt att åka hem och ta det lugnt!

Vi åt en klassisk söndags-frukost, gott och länge är receptet =)
Sen gjorde vi oss snygga och rena för att dra iväg på innebandymatch, vi hann också pumpa upp däcken på bilen och hinna åka hem en sväng innan Thomas övergav mig.

Så nu har jag en femdagars jobbvecka framför mig, ser fram emot första advent i övrigt. Julen är på väg! =)

Nu ska jag och Hugo mysa ihop en stund, tjing..

Inga kommentarer: