lördag, november 20

Hej julpynt!

Nu har jag dragit fram det första pyntet för i år. Det blev mindre än jag trodde, dels för att jag måste tvätta upp lite dukar innan de kan användas och andra saker hade gått sönder.

De har hållit så bra i alla år, så jag är inte ledsen för det =)
Antagligen för att jag redan kan använda presentkortet vi fick från IKEA igår...








Thomas och jag kom i säng sent efter bion igår, så imorse vid 12 tvingade vi oss upp. Det är så himla mysigt med sovmorgon, tro mig- jag försöker uppskatta de jag får framöver!

Jag drog till stallet och Thomas röjde upp och hämtade grejer i förrådet. När jag kom hem fixade vi långfrukost och har fortsatt pyssla i vår egen takt.

Nu ska jag göra mig iordning, kamma mig i alla fall.. för vi ska panta upp nån sopsäck med gamla drickor (suck) och sen åka på TIKs hemmamatch.
Ikväll möter de Brynäs, det är lördag och säkert massor med folk ute i svängen.
Kul!

Trevlig lördag på er =)

Inga kommentarer: