söndag, november 14

Helg, check... snyft

Vad fort de går över, dessa helger.
Thomas och jag sitter uppkrupen ihop i soffan, med en tiggar-Hugo mellan oss. Han märker inte att jag äter sallad utan hoppas på att få nåt "gott".
Jag har nog skämt bort honom... ska tappa en sallads-snutt på golvet så han inser vad dödfött det är att tigga idag.

Thomas har fått färg i ansiktet nu, igår var han ute med laget och ramlade hem inatt nångång precis när jag somnat.
Vi fick besök över dan, när det är Fars Dag och fikagäster hemma fick Thomas så lov att ignorera sitt bakis-tillstånd i några timmar. =)
Han gjorde det rätt bra, kors i taket.

Jag har jobbat två kvällar som flög iväg snabbt, lite jobb blir det även nästa vecka. Börjar måndagen istället med att vara hos pållarna halv sju imorgon bitti, nåt jag glömt att jag bokat in och känner för tillfället var dålig planering från min sida.

Nu ska jag surfa ikapp mig på lite bloggar, ignorera fotbollen på tv och varva ner med gubben min.

Hoppas helgen varit bra för er!



Tredje boken i samlingen! Sött!

Inga kommentarer: