tisdag, november 30

Lille Hugo lämnar mig ikväll. Jag skjutsar honom om ett par timmar till nästa ställe och det är lite ledsamt. Han verkar känna på sig nånting för han går runt och är ynklig, piper och har ingen energi till något alls.
Det yrvädret som annars klättrar på väggarna för att han vill leka med mig!

Mamma var här tidigare idag och vi firade varandra med julgröt och fika. Jag fick även fina barnkläder som jag ska ta kort på och visa här.
Hon fick en lätt försenad födelsedagspresent, då hon faktiskt fyllde i onsdags.
Det lite roliga med det är att hon öppnade blomman och tackade så fint, men såg inte presenten som stod bredvid. Så när hon var på väg att åka blev hon paff att "det var mer".
Jag ger väl inte bara bort en blomma, heller! =)

Läste precis i tidningen att fler tåg strular i trafiken neröver Sverige. Imorgon är det meningen att jag ska sitta mitt i trafiken mellan 14-22 och det jag oroar mig mest över är att hinna till anslutningen i Stockholm.
Gaah, att ens bry sig om att vara i detta kaos nu är idiotiskt.
Men jag viiiill verkligen ner dit och skulle bli sjukt ledsen om jag fastnar nånstans.

Jaa, nu väntar jag in tiden innan jag som sagt ska säga hejdå till Hugo och direkt efter det åka till stallet och säga hejdå till Oke.

Har lite för mycket kladdkaka i magen, så nu ska jag få ur mig all energi!

Tjing

Inga kommentarer: