torsdag, december 23

Dan före doppardan

Är helt slut.
Låååång dag på jobbet, ömma fötter, ont i smilgroparna.
Det är ett hårt liv att vara trevlig och passa upp på folk.

Mamma kom förbi med klappar, fick klappar och lite fika minsann. Det var precis vad jag behövde efter denna dag, lite surr och nånting gott i magen =)

Slog in de sista julklapparna imorse, efter att ha skjutit på det så länge jag kunnat..


så här såg det ut när jag var klar, hade inga presentsnören hemma!


Fick en fin julklappssäck av min chef från jobbet idag. Den var fylld med olika sorters chokladaskar och biocheckar. Det tackar vi för!
Måste visa den fina säcken på bild, imorgon fyller vi den med diverse godsaker och beger oss iväg till julfirandet!

Men nu ska vi sova, Thomas ögon går i kors och jag har redan fallit in i dvala.

God Jul!

Inga kommentarer: