torsdag, december 9

Har skjutsat Sune till veterinären, idag ska han få hela paketet gjort. Det vill säga kastrering/vaccinering och id-märkning.
Stackaren lär vara mör när han kommer tillbaka i eftermiddag. =)

Han blev lite ynklig när vi åkte, antagligen för att han han trodde att det var dags att byta hem igen. Det är stressande för kissarna att slussas fram och tillbaka, så ikväll ska han få lite god mat och pyssel som plåster på såren =)

Ja, idag är jag ledig i alla fall!
Ska in till birsta och hitta en passande skötväska, det är dags att börja packa iordning för D-day.
Om jag har det mesta förberett kan pluttan komma när hon känner för det, så mamma(jag) slipper stressa upp sig för ingenting =)

Jobbade två snälla pass de senaste dagarna, men de tar musten ur mig kroppsligt ändå. Har helgpass också, så ska sova så gott det går mellan dem. Jag sover rätt mycket numera, men det är bara att lyda kroppen!

Mmm, om jag blir tillräckligt pigg idag ska jag nog passa på att städa lite under tiden som kattrackarn är borta.
Ikväll får jag middagssällskap, så det skulle passa med en städad lya!

Torsdag idag, så ut med er och gör det ni brukar göra på torsdagarna! =)

Inga kommentarer: