lördag, december 11

Jobbhelg

Kunde knappt kliva upp ur sängen idag. Sov i över 14 timmar, om man räknar bort att Thomas väckte mig inatt.
Jag trodde i min förvirring att det då var morgon och han skrattade åt mig.. pöh.
I alla fall är jag konstant trött, det sitter i mig hela tiden, rätt sunkigt.

Blev bortbjuden på julfika hemma hos Tina idag, väldigt trevligt! Vi var några mammor (och blivande) som samlades och surrade rent allmänt. Tyvärr var jag tvungen att bryta upp alltför tidigt, då jobbet kallade.
Typiskt!

Kvällen på jobbet gick jättefort och nu väl hemma bänkade jag mig framför Sex&The City som visas på tv ikväll.
Ett nöje som duger finfint ensam som man är =)

Imorgon ska jag se om jag kommer upp i god tid så jag hinner göra Någonting annat än att jobba!
Helgerna blir lite tråkiga annars.


vet inte riktigt varför han gör sådär..

Inga kommentarer: