söndag, december 5

Uppsala

Härliga Uppsala bjuder in som vanligt och jag har haft en mysig helg härnere med Thomas.


I skrivande stund sitter vi på hotellrummet och tar igen oss, Thomas börjar antagligen bli sjuk och det vore tråkigt eftersom han tar över varuhuset imorgon.

Så går det när man spenderar en helg med mig, möjligtvis. =)

Njaa, var nog inte bara mitt fel. Jag lämnade av honom i fredags så han fick sin grabb-röjar-kväll, själv åkte jag till en kompis som bor strax utanför Uppsala. Thomas mötte upp 8 andra grabbar som han växt upp med i Sundsvall, nu skulle de göra en kväll i Uppsala och ta igen lite grabbtid med varandra.

Jag själv hade en trevlig kväll (men betydligt lugnare) innan jag åkte hem till syster för att sova lite.
Hämtade sedan upp Thomas på lördagen och ett gemensamt kompis-par till syrran och mig. Syrran bjöd på tacos och efterrätt samt ordnade en mysig lördagkväll åt oss allihopa. =)
Det blev en lång kväll innan vi väl somnade, men helt klart värt det!

Imorse när vi skulle upp tog det emot lite, men man får bita ihop ;)

Jaaa.. imorgon ska jag hem till Sundsvall. Blä, tråkigt.
Snart är det Uppsala fulltid som gäller iaf, ser fram emot det!

Hoppas helgen varit bra för er som läser, kan själv inte klaga! =)

Tjing

Inga kommentarer: