fredag, december 10

Var iväg till barnmorskan idag, nu är det två veckor mellan mina koller och jag går stadigt upp i vikt för varje gång! =)

3 kilo till har jag lagt på mig, vilket betyder att jag är tyngre än nånsin.. nu har jag nått upp till 80-strecket =)

Allt såg bra ut med lilla pluppan i övrigt!
Varje gång jag ska lägga mig på britsen så barnmorskan får känna på magen kryper bebben längst in i den mörkaste vrå. Hon ligger och gömmer sig med flit, den saken!
Måtten i övrigt ligger enligt kurvan, nu dalar jag lite i storlek enligt statistiken så det är uppenbarligen ingen jättebebis jag bär på ändå!


Eftersom jag gått upp så bra (......) tog jag en liten bit kladdpepparkaka väl hemma. Blodsockret var lågt.. vad mer ska jag skylla på?
Det kliade i tänderna.


sjukt god!

Inga kommentarer: