fredag, maj 27

Alli

Tv-reklamen om bantningspillret som ger dig en "kickstart".

Alltså, jag får klåda när den reklamen dyker upp i rutan.

Fyra stycken kvinnor, uppenbart missnöjd över sin vikt sedan länge sitter och kacklar om hur man ska tänka, hur bra det är osv.

Nyckelorden från en av tjejerna; "Denna gången bla bla..."


Denna gången!

Så det är tydligen inte första gången hon bantar..

Sen kommer ljushuvud nr 2 och säger; "Ja, jag började träna!... och ändra kosten."

Bra för dig! Men det är säkert pillret som är miraklet i den där ekvationen..

Nä, jag tittar nog för mycket på tv som hänger upp mig på sånt här.
Så är det nog.

1 kommentar:

Susanne sa...

Haha.. Jag har tänkt EXAKT likadant när jag sett den.. Rätt logiskt att det är av koständringen och träningen man går ner. Idiotreklam!!