måndag, maj 16

Dags för allvar igen

Ja, nu är det måndag och nya tag.
Emilia och jag ska ner till bvc efter 13 för att hon ska få sin 3månaders spruta.
Vet inte vart den ska eller vad den gör.
Såpass upplyst är denna mamma (men det blir nog bra...)

Igår vann vi igen på bingolotto.
Eller snarare JAG vann. Två gånger. Lika stort som förra gången, så vi får uppenbarligen boka in oss för ett nytt gratisspel igen på söndag.
Det börjar likna en cirkel, ond cirkel vore kanske dumt att skriva men vi verkar ha... fastnat på något vis.

Jaja, det regnar ute som om vädret ville ta igen för alla fina dagar vi fått. Idag behöver jag verkligen passa tiden på bvc också.. drygt.
Sitter och väntar ut solen framför tvn, börjar fastna för modeprogrammen där de skapar kläder- och det ser så kul ut!
Man blir väldigt påverkad för nu vill jag också prova sy! ... jag kan ingenting om det! Haha.. men vore det inte mycket roligare att göra egna, enkla kläder hemma så man blir mer nöjd med vad man har på sig?
Nåja, är nog mycket enklare om man vet hur man gör..

Nu är det dags att trotsa vädret, tjing!

Inga kommentarer: