söndag, maj 22

Jag har en kock i köket som stökar runt som aldrig förr.

"Nu ska det bli go-mat!"


Vad jag såg låg det korv som väntade på att bli stekt.... mums?

Vi sitter annars i soffan med lilla gumman och hon är på ett joller-humör idag!
Otroligt glad och pipig, den här helgen verkar inte alls varit så jobbig för henne som vi trott. Eller så har hon gått och blivit knäpp, stackaren.

Vi drog hem imorse och hälsade på Emilias farbror på vägen som bor i Hudik.
Bilresan gick fort och vi har packat upp en tiondel av vad vi haft med oss. Den smällen får jag ta tag i imorgon, för nu sitter vi och spelar bingolotto mitt i allt.

Efter det ska pappa bada med lillgumman, sen blir det tack och godnatt för henne.
Jag bangade löpning idag och ska istället göra natt i vettigare tid än vad det blev nu senast. Jag vaknade nämligen mitt i natta av att mini var hungrig och pigg och VÄGRADE somna om efteråt. Så i tre timmar höll vi varann sällskap och det ni- det känns i ögonen just nu.

Imorgon gör vi ett nytt försök på bvc, 3månaders-sprutan ska vi ha om jag så ska ge henne den själv.

Nu stänger jag ner här och önskar er ett trevligt veckoslut.

Fridens

på besök i Matfors i helgen

Inga kommentarer: