måndag, maj 30

Jag skapade ett pannkaksberg åt gubben idag som kom hem lite tidigare från jobbet. Han mår fortfarande inte bra, så jag försöker skämma bort honom så gott det går..
Han blev någorlunda nöjd efter att ha mulat i sig pannkakor med grädde, sylt och glass.
Det är mysigt att ha honom hemma i vettig tid även på en vardag =)
(så för mig får han gärna vara sjuk ofta)


Jag tvättar bort högar med kläder och har precis pysslat klart i Emilias rum. Fick inte så bra bilder på väggmönstren jag köpte, men lägger in en till bild här så ni ser vilka jag menar;



Möblerat om, tagit undan grejer och plockat iordning i våra sovrum så det blir lite finare. Skulle gärna gå en lång sväng på Ikea och frossa loss.. blir inte riktigt nöjd med förvaringen härinne.
Vi bor i en fyra och skulle behöva ett till rum, hur vettigt är det?

Se7en går på tv nu och jag tittar med ena ögat.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: