onsdag, juni 22

Dan före dan?

Färdigpackad! Färdig för avresa. Färdig för sängen.
Jag är lite halvknäckt, måste sova ikapp mig. Fick en snuschock när jag äntligen fick min dosa ikväll, Thomas överraskade mig med att köpa hem lite. Här har jag gått under dagen och saknat något och så visade det sig att jag är snusberoende.
Hemska, hemska, hemska snustjej jag blivit =)

I alla fall, väskorna är fyllda och vi är förberedda för avfärd imorgon eftermiddag. Jag åker ner och lämnar bilen samt hämtar (läs; sliter ut) sambon från jobbet för 32 mils resa mot Ledigheten.

Denna abnorma planering det kräver.. räcker blöjorna? Har hon nog med varma kläder? Svala? Tänk om hon bajsar ner exakt allt, finns det extra?
Så fortsätter det.. det finns ju inga affärer eller så i lilla Sundsvall kan man tro av detta.
Nu på slutet har jag kastat ner lite kläder till mig själv, inte lika prio. Jag kommer inte frysa, svettas eller se särskilt uppklädd ut.
Men huvudsaken är att vi ska bara slappna av och "vara" i fyra dagar fram.

Jag firar detta faktum med en mjölkdrink i detta nu, det dämpar snuschocken lite.

Så om jag inte hinner kladda ner något mer;


Trevlig midsommar!





Inga kommentarer: