tisdag, juli 26

Tisdag

Den här dagen har hittills varit jättemysig.
Vi tjejer tog oss en sovmorgon och har kuttrat på bra tillsammans hela dagen.
Jag har varit så lat jag kunnat, tvättberget bokade jag tid till imorgon för att slippa gå ut i regnet idag =)
Åskat och smällt har det också gjort, såpass att jag önskade att jag kunde kliva upp på någon bra utsiktsplats och kika på det hela. Åska är vackert!

Jaa, jag var ner till affären för att handla ihop lite bra-att-ha mat hemma. Ska baka grottor ikväll eller imorgon, Emilias puréer går till spillo om jag inte gör något med dem snart. Blåbärsgrottor funkar väl?

Sådana här dagar är bra att ha, lite hemmatid med så lite resor som möjligt mellan olika platser. Så fort jag får tillbaka suget på att åka någonstans ska jag göra mig en heldag i Uppsala, tyvärr är mitt smink typ helt slut.. jag kommer skrämma slag på folk om jag inte gör något åt den saken!

Planerar en dag i Öregrund på måndag, det händer grejer där då så planen är att jag ska få med hela familjen dit =)

Nu ska jag släppa datorn en stund och slå mig till ro med Emilia. Hon sover- igen!
Regn = sömnigt barn = glad mamma

Kram och hej

Inga kommentarer: