torsdag, november 17

Det är Bingolottos 20-årsjubileum i rutan och jag tillsammans med gubben sitter med godisskålen fullproppad och glasen full av julmust.
Emilia har badat och busat idag, jag har gnolat runt och försöker komma på vad jag ska packa till imorgon.
Tvättade några påsar kläder och försökte städa lite så det ser fint ut i helgen. Jag är dock säker på att när Emilia vaknar imorgon kommer hon tänka "men va fan!" och lägga allt i sin ordning igen.

Klantig som jag är lyckades jag halka på en pyttepytte isfläck utanför tvättstugan.
Jag hade slängt upp två tunga ikea-påsar på ryggen och det blev därmed ingen schwung i min halk. Det blev en hård duns. På en betongkant. Rakt mot den mjukaste delen på knäet =(

Imorgon ska vi titta på nya lägenheten =) mått ska tas och planerna sätts igång!

Snart är det sovdags så vi orkar med en låååång dag innan helgen =)

Hejhej torsdagssvej

Inga kommentarer: