torsdag, november 10

Jag blev helt tagen av en dokumentär gällande Galapagos. Jag har sett flera skildringar av Galapagos tidigare och blir lika hänförd varje gång. Den platsen är nog mitt största resmål att uppnå.
Havsskölpaddor, pingviner, alla olika sorters fiskar som samlas i dessa häftiga vatten! Jag skulle definitivt vilja ta upp min dykning där =)





Sedan slets jag mellan en spännande föreläsning angående utilitarismen versus libertarianismen. Läraren lade fram de olika moralers tänkande som passade vårt samhälle och fick enorm respons från studenterna. Det andra som samtidigt fångade mitt intresse var en dokumentär om tsunamin i Japan.
Tv är spännande när man är krasslig. Tror jag skyller på min dotter, hon har smittat mig!


ser ni hur skyldig hur hon ser ut??

Inga kommentarer: