onsdag, januari 25

Vad mycket gladare jag blir av lite ljus!
Snön ligger kvar än så idag passade vi på att testa pulkan som Emilia fått i julklapp.
Hon gillar det!
Sen kom hon på att hon kunde doppa ner handen och låta den glida med längs snön när hon åkte, det var gott att smaka på snön också =)

Idag var öppna förskolan stängd så vi roade oss själva istället. Vi tog en snabb tur ner till stan och kollade läget på all rea som finns. Vagnen funkar bra i stan, väldigt lättkörd =)
Förskolan är väldigt mysig, fröknarna är underbara! Det är mer blandat pappor och mammor här, i Österbybruk träffade jag inte en enda pappa som var föräldraledig!
Jag törs tro att det är bättre fördelning i städerna, det är i alla fall bra att det går åt rätt håll i vissa delar av landet..

Imorgon bitti drar jag till tandläkaren och hoppas att det går bra! Sen har jag bokat in mig på simning med Emilia, nu har vi börjat simma på fasta tider varje torsdag förmiddag eftersom det gick så bra sist.

Vi är galet trötta här nu, Emilia vaknade fem eller sex gånger inatt och jag matade henne någon av gångerna. Thomas är lika osäker som jag är hur många gånger vi klev upp, vi är inte vana att behöva göra det och blev rätt möra. Haha!

Film ikväll och sen ska vi lägga oss tidigt, gå upp tidigt och köra 100% hela morgondagen också!
Självklart blir det mer pulka imorgon =)

Hej från oss

Inga kommentarer: