onsdag, februari 1

Sjukstuga

Emilia har varit hängig och snorig i några dagar nu och det eskalerade efter helgen. Jag har torkat hennes näsa och kinder i stort sett hela tiden och varje gång hon nyser får man springa fram och torka upp =)
Mmmmmm mumma...

Så vi har hållit oss inne och hemma den här veckan för att få henne pigg, jag tycker hon har fått tillbaka aptiten och blivit sig själv såpass bra att vi kan babysimma imorgon. I alla fall utgår jag från det så får jag se hur hon mår när vi vaknar...

Konstapeln boar in sig fint hemma hos oss, han sover rätt ofta och bara inte Emilia står och pillar på honom så ligger han kvar med oss nära-nära.

Den här suddiga bilden säger allt om hur snäll han är;




Emilia har slutat hetsa upp sig över honom utan leker nu med sina grejer och han ligger och tittar på, vi kunde inte fått en bättre start-katt törs jag säga nu.

Såhär hängig och utmattad är Emilia;

hon sover långa stunder när hon väl kommer till ro

Jag laddar inför lördag då Melodifestivalen äntligen sätter igång igen!
Annars ska vi nog mest skrutta och leva i vår vardag tills dess.

Tjing från oss

Inga kommentarer: