söndag, april 22

Snart slut på ledigheten

Vilket skitväder som har kantat den här helgen. Vi har hållit oss inomhus så gott vi kunnat och bara latat oss med vår lilla älskling. Hon håller oss på gott humör och fullt sysselsatta!

 I fredags åkte jag och jänta till Björklinge för att att hälsa på nya familjen. Lilla Tristan var i jämförelse med mitt lilla monster en liten dröm att vara runt, haha. Han var så snäll, lugn och tyst i stort sett hela tiden. Han till och med låg kvar där man lade ner honom ;)

 Tre dagars ledighet går verkligen fort fram, imorgon ska vi till öppna förskolan igen och leka järnet. Jobb på kvällen och sedan flyger nog veckan fram som alltid.
Det är snart valborg också! Jobbar gör jag så det blir nog knappast party den kvällen, kul med valborg på en måndag verkligen!

 Vi har för övrigt en ny bil. Igen. Vår fina Opel Astra fick problem EFTER att vi lämnat in den för lagning av nån enkel skitgrej, så den inte gick att låsa. Så nu har vi bytt till en bil och gjort en jäkla bra deal på köpet. Numera kör vi en Citroén C4 =)
 Den är fiiiin!

 Nej, jag tror det var nåt mer jag skulle skriva men nu kommer jag inte på vad det skulle vara.

 Jag säger tack och godnatt istället!

Inga kommentarer: