söndag, augusti 26

Bröllop!

Jag är helt tagen av helgen som varit =)




Det har varit mycket och roligt, samtidigt väldigt omvälvande att vara med om ett bröllop.
Släktingarna hade kommit ner i omgångar och inkvarterat sig hos syster, det blev bra uppslutning under ceremonin och hur god mat som helst!

Det var barn i massor med också och som tur var fanns ett "lekrum" med massa leksaker, rutschkana och gudvetvad mer så de kunde roa sig in mot småtimmarna alldeles själva.

Jag skulle kunna skriva ett väldigt långt inlägg om hur allting var, men ett ord täcker det bra; fantastiskt!

Emilia orkade fram till 21(!!) innan humöret började tryta så det var jag tacksam över.
Under dagen var vi iväg till Coops Familjedag på 4H-gården i Gränby, förhoppningsvis för att hon skulle vilja sova en längre stund över dagen och det funkade bättre än jag hoppats på.

Idag åkte jag tillbaka upp till Björklinge för lite brunch med släktingarna innan de åkte hemöver igen och jag... jag fick snällt infinna mig på jobbet under kvällen.

Imorgon ska jag skjutsa T och Emilia till sina respektive ställen och själv hinna med att vara på jobbet innan 7, klockan närmar sig midnatt nu och jag är för upp i varv för att sova.
Ingen bra kombo! =)

Inga bilder från helgen kommer nu, men lugn! Det kommer!

Hejhej

Inga kommentarer: